2010. augusztus 8., vasárnap

BOLLYWOOD POSZTER

India és Pakisztán zömében máshonnan kopizott rémfilmjei („Bollywood horror”) olyanok, mint a hozzájuk tartozó most bemutatott, részemről szigorral válogatott, festett moziplakátok. "Kicsit" naivak, de van stílusuk, az biztos. Nekem úgy tűnik, valahol az őrület is ott bujkál mögöttük… A kiváló ZINDA LAASH *óta tudjuk, hogy e filmkultúrának is megvannak a maga értékei. A kuriózumvadász Mondo Macabro cég is rátalált az irányzatra, népszerűsítésük eredményeként figyeltem fel erre a világ másik feléről származó mozis, trash-jelenségre. Ezek a poszterek, festmények az én szememnek, mondhatjuk „művészi élményt” jelentenek, karakteres, dekoratív jellegükkel, gyermekrajz-szerű monsztereivel. Remélem más is meglátja benne azt a spirituszt amit én (beképzeltem magamnak) ;-)


~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

~~~~~

*ZINDA LAASH (The Living Corpse, 1967) speciál:

~~~~~

Nincsenek megjegyzések: