2010. január 10., vasárnap

HEX AFTER HEX

Kuei Chih Hung, 1982 Hong Kong



Ma Su (a csúcskondícióban lévő Lo Meng) a Shaw stúdió kaszkadőreként keresi kenyerét, (a SB önfényezés/reklám többször is visszatér a 100 percben, a cég utolsó évei ezek). Egy szép napon táska kincset talál lakása ajtajában, mielőtt túl jól érezné magát, megjelenik egy öreg, ki a vagyonért cserébe kéri, hogy vegye feleségül lánya kísértetét. Jó asszony lesz, nem fogja megbánni! A gyúrós fiatalember kiakad és kidobja az öreget mindenestül.


Ezek után beleszeret a szomszédban lakó csinoska Pok Pokba, furcsa mód hirtelen össze is boronálódnak, a fiú nem is sejti, hogy párját egy szellem szállta meg, pontosabban az autóbalesetben elhalálozott nő teste egy démon tartózkodási helye.



Ez rémisztően hangzik, de az még rémisztőbb, hogy tulajdonképpen a Hex trilógia harmadik darabja is komédia, méghozzá az a fajta, amiben az összes idétlen ötlet szerepel, amit hirtelen csak ki lehet találni, pl: Yoda és Darth Vader másai is felbukkannak.. Szerencsére Kuei nem ezzel a filmmel zárta le pályafutását, hanem a THE BOXER'S OMEN nagyszabású eposzával, és ha egy kedvenc horrorfilmet kellene megneveznem tőle, az nem lenne más mint a THE KILLER SNAKES.

A HEX AFTER HEX is magán hordozza a rendező kézjegyeit, a vizuális oldal elég erős és minimálisra vett horroros részek a mester más filmjeire természetszerűleg hasonlítanak, érdekesek.

Csak az erőltetettnek tűnő, agybénító poénbörze nem akar működni. nálam.



Nincsenek megjegyzések: