A japán sexploitation/horror egyfajta summázatának is tekinthetjük az 1979-ben napvilágot látott BEAUTIFUL GIRL HUNTER (STAR OF DAVID: BEAUTY HUNTING) című filmet. Ez Norifumi Suzuki rendező legismertebb alkotása a szintén kiváló SCHOOL OF THE HOLY BEAST (CONVENT OF THE SACRED BEAST) 1974-es nunsploitation alapműve mellett.
Summázata azért, mert esszenciálisan (és persze radikálisan) összefoglalja a japán filmes és kulturális hagyományok egy tortaszeletét, a BDSM európai (-és normális emberi) szemmel nézve furcsa kultuszát.
Mindezeken túl a sorozatgyilkosos horrorfilmek zsánerének egyik alapja, karöltve az olasz BUIO OMEGÁ-val. Tatsuya a fiatal, jóképű főszereplő gyilkos és erőszakoló génekkel jött a világra. „Igazságtalanság formált, vétekben születtem” mondotta egy szentimentális pillanatában. Ez igaz, a kidolgozott forgatókönyv írója megérdemli a dicséretet, remek maga a történet!
A történet egy őrült, egyedülálló –a világ felé persze hiper normálisnak mutatkozó- srácé, aki pincéjébe hordja le hölgy áldozatait, majd felteszi nekik a költői kérdést: „Vajon ki fog győzni: Isten benned vagy Sátán bennem?” Az izgalmas szkript módszeresen körüljárja az ENTARTUN (elfajzottság) témakörét, ami a film kulcsszava is egyben. Nagyon érzékletes flashbackek teszik kerekké a sztorit, melyben megtudhatjuk ki mennyire felelős más haláláért, illetve elfajulásáért.
Ez egy túlzóan drámai történet, na persze IN THE REALM OF SENSES, japán film nemigaz? Hol van az a játékosság, ami a hong-kong-i kollégáknál? Sehol.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése